maandag 21 december 2015

Leren en een beetje vakantie

Pfff... En toen was de kerstvakantie aangebroken.
De afgelopen weken nog enorme drukte gehad op en rondom school.
Er waren heel wat dingen onduidelijk rondom groepsopdrachten en rondom bepaalde lessen.

Ik merkte dat dit bij mij zorgde voor een bepaalde chaos in mijn hoofd en ik kreeg hier niet echt goed voor mekaar om dit alles op een rijtje te hebben en krijgen.



Er werd even teveel van mij gevraagd en verwacht en dat werkt dan even averechts! (tja, kan er zelf helaas ook niets aan doen haha!)
Na veel vragen en mailen toch wat duidelijkheid gekregen en nu kan ik weer knallen!
In de vakantie hard bezig om alle weer op orde te krijgen EN als het lukt wat vooruit werken.
Ik heb genoeg te doen, dus ik hoef mij niet te vervelen!

Ojah, wat wel een mooie afsluiter is voor de vakantie..
Vrijdag een verslag in moeten leveren met mijn groepje en gister de beoordeling al terug gekregen! En we hebben een voldoende! ! ! Echt super blij mee. Die opdracht kan ik nu mooi van mijn lijstje afstrepen en de punten (EC's) die ik ermee verdiend heb kunnen juist mooi weer op een lijstje komen te staan.
Ik heb nu al 15 van de 60 punten/EC's die ik in het eerste jaar kan halen. Ik moet er dit jaar minimaal 50 halen, dus ben al een eindje op weg!


Deze vakantie dus genoeg te doen.
Hard bezig met opdrachten afmaken en leren voor mijn tentamen van de psychiatrie. Ben benieuwd of ik alles er goed in kan krijgen en goed kan leren. Ik merk dat het best een pittig blok is, dus dat wordt hard aan de bak!

Mochten jullie nog handige tips hebben (artikelen, sites, boeken, documentaires etc) over de psychiatrie of stoornissen die veel voorkomen dan hoor ik het graag!
Alle tips die jullie hebben zijn van harte welkom!

Zal ik nu weer even aan de studie.
Des te eerder kan ik nog een volgende blog schrijven deze vakantie!