vrijdag 14 april 2017

Tussenevaluatie ... check!

Daar was ik weer even! Dit keer met een korte update over stage.
Ik heb vandaag namelijk mijn tussenevaluatie gehad ^^.
Samen met mijn twee werkbegeleidsters en mijn docent vanuit school heb ik vandaag en gesprek gehad over hoe het er nu, halverwege mijn stage, voor staat en hoe het nu gaat.

In eerste instantie heb ik kort vertelt aan hen hoe het gaat en hoe het ervoor staat en waar ik eventueel tegenaan ben gelopen. Als ik kijk naar deze eerste 10 (van de 20) weken gaat het best wel goed.
Aan het begin van de stage moest ik er heel erg in komen. Ik moest, in mijn hoofd, de knop van somatisch naar psychisch denken om zien te zetten.
Nu, naarmate de weken vorderen, gaat het mij steeds wat beter af en begin ik mijn draai meer en beter te vinden. Een leerpunt voor mij, wat op zich al wel naar voren was gekomen maar de laatste tijd wat meer besproken is, is dat ik meer mijn mond moet open trekken. Letterlijk en figuurlijk.
Ik heb vaak heel wat in mijn hoofd waar ik aan denk en mee bezig ben, maar ik uit dit nog niet voldoende naar de collega's met wie ik op dat moment werk.
Rondom het terugkoppelen waar ik mee bezig ben gaat dit steeds beter, nu nog vertellen waar ik aan denk of wat er rondom de werkzaamheden en gesprekken in mijn hoofd omgaat. Een leerpunt voor de aankomende tien weken! ^^