maandag 7 september 2015

Eerste lesdag

Vandaag is school dan toch echt begonnen.
Mijn eerste lesdag gehad en ik merk dat ik weer heel erg moet wennen.

Vorige week de introductie gehad van zowel school als de studiestad.
Heel leuk en super gezellig, maar wat betreft de voorbereiding vanuit school op het studiejaar...
Dit viel helaas wat tegen. In plaats van meer duidelijkheid te krijgen werd het allemaal juist ONduidelijker.
Na veel vragen en vragen om opheldering dit eindelijk wat gekregen. Eindelijk dus wat duidelijkheid over wat er nu van ons verwacht wordt, met name het eerste schooljaar.

En toen brak vandaag toch de eerste echte schooldag aan.
Doordat ik Blackboard al kende (simpel omschreven: de schoolsite waar alles op te vinden is. Een soort van leerplein) kon ik me dit weekend al goed voorbereiden op alle colleges en alles wat me te wachten stond voor vandaag!
Ik was dan ook al goed bezig geweest en heb zelfs van alles gelezen en samengevat.
Een goed begin is het halve werk

En toen was de eerste echte schooldag een feit. Ik merkte dat ik heel erg weer moest wennen aan het uren lang stil zitten. Ik was dan ook heel erg moe toen ik thuis kwam. Van alle indrukken, het stilzitten, aandachtig luisteren en weer ontzettend veel nieuwe en interessante leren/horen haha!
Het voelde even alsof ik weer een punthoofd kreeg, maar het viel mee! haha.

Nu ben ik morgen alweer even een dagje vrij, maar kan ik mooi vooruit werken voor de rest van de week.
Ik ben nu al benieuwd naar de rest van de week (en het hele schooljaar!) hoe die gaat verlopen.
Ik heb er zin in!