woensdag 14 oktober 2015

Bijna vakantie

Nog twee dagen even naar school voor wat lessen en dan een weekje vrij.
Bizar dat de eerste 8 lesweken er dan alweer opzitten, bijna één periode achter de rug van dit schooljaar.

In die 8 weken al ontzettend veel stof gehad en nieuwe dingen geleerd. Heb nu eindelijk alles rondom en binnen de studie door hoe het zit, hoe het het beste kan, wat er allemaal moet gebeuren etc.
Ook nu al wel goed door wat voor mij werkt met dingen (colleges en lessen vooral) voorbereiden.
Ik loop nu steeds mooi voor op alles en ben zelfs bijna klaar met de opdrachten (voor zover dat allemaal al kan haha) voor de week na de herfstvakantie!
* ben wel een beetje trots op mezelf haha*

Heb vanaf zaterdag heerlijk een ruime week vakantie. Voetjes omhoog en niks doen!
Helaas gaat dat niet zo mja, een beetje genieten van de vrije lesweek gaat wel gebeuren!

Eerste week november de eerste tentamenweek. Op zich heb ik mazzel (samen met mijn klas dan), want we hebben maar één tentamen deze eerste periode.
Nu hebben we genoeg voor dat tentamen te doen hoor. Maar ik kan me er nu wel volledig op richten/focussen en me goed gaan voorbereiden.
Dit kan ik mooi ik de vakantie doen, heb ik genoeg tijd en rust voor.


Ik merk trouwens aan mezelf dat op zich de motivatie en concentratie er nog steeds wel zijn, maar minder als aan het begin van de periode.
Even een weekje wat rustig aan kunnen doen (wat langer liggen en zo) zou denk ik wel helpen, kan ik daarna weer volop bezig gaan met school en me echt goed concentreren op mijn tentamen!