donderdag 8 oktober 2015

Druk, druk, druk

Het is ondertussen alweer een poos geleden dat ik heb geschreven.
Ondertussen heb ik ongeveer 1,5 maand school erop zitten en zal jullie even een update geven.


Zoals ik net zei zit ik sinds 1,5 maand weer heerlijk in de schoolbanken.
Ik merk dat het nu langzamerhand echt begint te wennen en ik wat meer in het ritme kom te zitten.

Aan het begin was alles weer nieuw. Nieuwe klasgenoten, docenten, lessen, boeken, nieuw ritme, nieuwe woonplek en nieuwe huisgenoten. Alles is sinds twee maanden echt omgegooid en het begint nu steeds meer te wennen.

Het op kamers zijn was niet zo moeilijk haha! Ik was al gauw gewend aan mijn eigen plekje en alles wat er bij komt kijken. Ik heb super leuke en gezellige huisgenoten dus dat zit ook helemaal goed!
(af en toe wel lastig dat het zo gezellig is, want daardoor 's avonds vaak gezellig aan het kletsen waardoor school er niet echt meer van komt *oeps*).

Op school ook een leuke groep op mij heen met drie andere meiden waar ik het meest mee op trek.
Allemaal goed gemotiveerd en doorzetters dus dat is wel heel prettig/fijn.
De lessen beginnen ook allemaal goed te wennen. Eerst wat onduidelijkheden gehad rondom vakken en de toetsopdrachten maar nu dat allemaal opgehelderd is kunnen we lekker aan de slag met alles leren en met alle opdrachten die gemaakt moeten worden.

Over het algemeen is het mij tot nu toe goed gelukt om dit allemaal bij te houden. Een goede planning is echt heel belangrijk. Merk dit zelf ook iedere keer weer.
Dus blij dat mij dit (tot nu toe) dan ook goed afgaat haha!

Afgelopen dinsdag onze eerste opdracht afgesloten met een presentatie en kregen allemaal positieve reacties! Natuurlijk wel wat verbeterpunten, maar dit viel mij heel erg mee.
(Was wel een beetje trots op ons groepje haha!)


Over ongeveer een maand hebben we onze eerste tentamen week. Nu lijkt dit vrij ver weg maar ik merk aan mezelf dat dit toch af en toe voor even een stress-momentje zorgt.
De tijd gaat zooooooooo snel, ook al loop ik steeds goed op schema toch maak ik me soms wat druk om of het allemaal gaat lukken voor de tentamenweek. Of ik genoeg tijd heb om te leren en zo.
Maar ik denk dat dit van zelf wel gaat komen.
Ik ga gewoon lekker door met waar ik mee bezig ben en dan zien we wel hoe het gaat!


Nou... Dat was het voor nu wel weer even.
Ik zal nog even bezig met school. Hoe verder ik nu op schema/voor loop, hoe minder ik dit weekend hoef te doen (heb ik eens een echt vrij weekend! haha)

Hopelijk tot snel!