donderdag 20 augustus 2015

Mijn eigen plekje

Het is eindelijk zover, ik heb een kamer!
Eindelijk mijn eigen plekje en dus weg uit het ouderlijk huis!

Twee weken heb ik moeten wachten op een afspraak met de makelaar.
Eerst was hij een weekje op vakantie om vervolgens een week geen afspraak te kunnen maken in verband met drukte.

Dinsdag 28 juli was het dan toch zover, ik kon gaan kijken voor een kamer.
Samen met mijn vader ben ik die kant op gegaan.
Toen we eraan kwamen kort met de makelaar gesproken om vervolgens er binnen te gaan kijken. Voor de huisgenoten (die er niet waren op dat moment) kwam ik onverwachts maar alles zag er heel netjes, schoon en opgeruimd uit!
Na de kamer en zo bekeken te hebben heb ik besloten de kamer te nemen en heb ik meteen de sleutel mee gekregen.
Heerlijk idee om te weten dat je een eigen plekje hebt en vervolgens lekker bezig kan gaan om het ook echt je eigen plekje te maken.

De week erop een weekje met mijn zusje op vakantie geweest. Al een paar keer spullen bij de Ikea gekocht en naar mijn kamer gebracht waarna mijn ouders het in mijn vakantieweek in mekaar hebben gezet.

Deze week al een heen geweest om spulletjes te brengen zodat ik er vanaf aankomende week kan gaan wonen.

Eindelijk mijn eigen plekje dus heb er nu al zin in om er te gaan wonen.
Eens zien hoe het gaat en of het mij gaat bevallen.
Eigen kamer/huis/plekj, here I come!