vrijdag 15 januari 2016

Druk, druk en genoeg te doen

En toen was periode 2 van dit schooljaar alweer bijna voorbij.
Aankomende dinsdag (19 januari) heb ik een tentamen en dan "soort van" anderhalve week vrij.
Nu dus druk aan het leren voor het tentamen om daarna een paar dagen weer lekker te kunnen gaan werken! (na mijn tentamen dan haha!)

Deze periode, zoals jullie in andere blog-berichten wel hebben kunnen lezen, een periode met lessen rondom en over de psychiatrie.
Op zich een heel interessant en leerzaam blok, maar ik weet nou niet zo goed of het wel echt iets voor mij is en zou zijn...
Kwa theorie heel interessant en ben ook wel nieuwsgierig naar dingen. Ik merk alleen wel dat ik vanuit het MBO weinig tot geen informatie hierover ehad heb en het een behoorlijke lading informatie dan is.
Voor het leren van het tentamen is dat nu best wel vervelend.

Gisteravond bezig geweest met het laatste stuk van mijn samenvatting door te lezen. Dacht zo klaar te zijn maar was pas rond 23.30 klaar met doorlezen?! *Oeps* Dat was iets later dan wat de bedoeling was.
Vandaag de hele dag bezig geweest met samenvatting lezen en digitale colleges terug kijken. Heel interessant en fijn dat het kan, maar op deze manier lijkt het nog meer stof te zijn dan het eigenlijk al is!
Ik merk dan ook aan mezelf dat ik onwijs veel wil leren in een TE korte tijd, niet echt fijn en handig. Ik ben mooi op tijd begonnen met leren en heb ook al heel veel geleerd, maar ik wil meer dan wat echt kan en mogelijk is haha!

Dinsdagavond heb ik hier dan een tentamen van en dan kan en ga ik donderdag heerlijk aan het werk! Is nu al te lang geleden en heb wel weer eens zin om op de werkvloer de handen uit de mouwen te steken en lekker bezig te zijn en gaan!
Kan dan mooi een aantal diensten achter mekaar draaien en op mn werk weer wat ervaring op doen.
Het kan nu mooi, zo tussen de tentamenweek en de eerste lesweek (van de nieuwe periode) in. Betere combinatie is er niet haha!

Maar voor ik weer aan het werk kan en ga, de aankomende dagen nog even hard blokken. Ik wil proberen om op z'n minst alle digitale colleges nog eens bekeken te hebben en hopelijk ook mijn samenvatting nog goed door te lezen.
Niet voor vanavond hoor! Dat is niet haalbaar haha! Maar hopelijk is het wel haalbaar voor mijn tentamen.

Dus ik zal mijn blog weer even opzij zetten en weer verder studeren.
Tot snel!