woensdag 4 januari 2017

Mijn goede voornemens...

Iedereen een gelukkig, gezond, sportief, liefdevol en geweldig jaar!
Iedereen heeft natuurlijk ook wat goede voornemens voor dit jaar, en ik natuurlijk ook.

Ik zal hier een aantal van mijn voornemens noemen, eens zien hoeveel ik er eind dit jaar echt heb weten te doen en wegstrepen...
* Mijn haar doneren aan Stichting Haarwensen.
* Mijn minor afronden (met een voldoende).
* Keuzes maken waar ik mij goed bij voel (en niet achter anderen aanlopen).
* Een leerzame stage lopen het tweede semester.
* Naar interessante symposiums, workshops, cursussen en open dagen.
* Sporten voor zover ik dit nu kan/mag doen.
* Een balans vinden tussen de oude en de nieuwe ik.
* De wereld meer ontdekken (zowel plekken in Nederland zelf als de rest van de wereld).
* Genieten van mijn werk.

Het zijn er al best wel veel, de meeste zijn rondom school en nieuwe dingen doen en leren.
We gaan eens zien of ik er wat weg kan gaan strepen de aankomende tijd.
Mocht ik er een aantal van behalen/doen, die natuurlijk iets met de zorg te maken hebben (haha!), dan laat ik het jullie weten ^^!

Hebben jullie trouwens ook voornemens voor dit jaar? Zoja, wat zijn dingen die je graag wil doen en "behalen" dit jaar? Laat het mij onder deze blog weten!

Tot snel!