vrijdag 26 juni 2015

Vakantie ! !

De eerste drie weken op de revalidatie zitten erop, het is nu even tijd voor vakantie! !
In de afgelopen drie weken gewerkt op een revalidatie-afdeling. In eerste instantie twee inwerkdiensten gehad om vervolgens daar zelfstandig te gaan werken.
Naarmate de dagen vorderden kwam ik steeds meer in het ritme en werk van de afdeling.

Zoals ik in een vorige blog ook al benoemde zat ik helaas nog wel met handelingen die ik niet meer kon en/of mocht doen, omdat ik niet meer bekwaam was.
Nu, een paar diensten later, ben ik al een stukje verder!
Ik mag nu weer bloedsuikers prikken en subcutaan injecteren.
Op momenten dat je het nodig hebt en nog niet kan/mag doen besef je pas hoe vaak het eigenlijk voorkomt. Het was voorheen vanzelfsprekend!

De laatste peer diensten die ik nu gehad heb gingen dan ook, nu ik weer wat handelingen kan en mag doen, stuk beter en soepeler.
Tijdens de laatste diensten vaak een compliment gekregen van een aantal cliƫnten. Voelde heel fijn om te horen dat ze mijn hulp als fijn en prettig hebben ervaren (tot nu toe haha!). Ook kreeg ik een compliment dat ik zo geschikt ben voor de zorg! Dat ik mijn werk op een goede, fijne en leuke manier doe en ze kunnen zien dat ik het leuk vind om te doen.

Het voelde zo goed om dat te horen! Daar doe je het voor. het is een fijn idee dat je weet dat wat je over wil brengen ook zo over komt!
Ga ik nu met een fijn gevoel er even tussenuit haha. Nu even heerlijk twee weken vrij, heerlijk op vakantie.
Ik merkte vandaag, mijn laatste dienst voordat mijn vakantie zou beginnen, dat de laatste uurtjes met wat moeite gingen. Ik zat al met de vakantie in mijn hoofd.... maar moest eerst nog een paar uurtjes werken haha!

Nu, na drie weken hier gewerkt te hebben, heb ik dan toch echt even vakantie. Even van alles bijkomen, heerlijk uitrusten en leuke dingen doen. Om na twee weken weer hard aan de slag te gaan en kunnen.

Omdat ik nu dan twee weken op vakantie ben en ga, zullen er de aankomende twee weken geen blogs online komen
Jullie zullen dus even geduld moeten hebben!

Iedereen de aankomende tijd een fijne vakantie!
En tot snel!