donderdag 28 mei 2015

Voorbereidingen revalidatie

Een paar dagen geleden post gekregen: mijn contract voor de revalidatie!
Hè hè, haha!
Er zaten wat formulieren in die ik in moest vullen en/of waar ik wat mee moest aanvragen.

Het begint dus daar nu ook echt mee. Mijn vakantie bij de revalidatie stond al vast en ik heb al een rooster, maar nu ik mijn contract heb voelt het toch echt of zo.
Je weet dat het nu echt doorgaat en je de laatste dingen ervoor moet onderteken en zo en je dan echt aan de slag kan en moet!



Zo heb ik ook een VOG verklaring (Verklaring Omtrent goedGedrag) moeten aanvragen voor mijn werk.
Voor mij was dit de eerste keer maar het verliep allemaal heel makkelijk en soepel.
Er zijn vaak genoeg mensen om je heen die je hierbij (als het nodig is) kunnen helpen en anders staat er ook wel informatie online.

Het viel mij dus dan ook heel erg mee, maar is wel weer een stap in de goede richting. Want zonder de VOG verklaring kan ik niet aan het werk op de revalidatie.
Ik moet nu 2 - 4 weken wachten voor ik mijn VOG verklaring nu ook daadwerkelijk heb.
Best wel lang als je er zo over na gaat denken. Mja, maar even geduld hebben!

Verder met de leidinggevende nog gemaild rondom voorbereidingen vanuit hun voor mijn eerste werkdag.
Zo heb ik een pasje nodig om in bepaalde ruimtes te kunnen komen. Op zich wel handig om te kunnen tijdens het werken!
Na een super snelle mailreactie gekregen te hebben is dit nu ook in gang gezet.

Over ongeveer 1,5 week is het zover en ga ik daar aan de slag.
Eerst twee inwerkdiensten en dan begint het echt.
Ik ben bezig om de gehandicaptenzorg nu echt af te sluiten en (voor nu) achter me te laten en me meer op de revalidatie te focussen.
Aan de voorbereiding zal het niet liggen, we gaan er voor! !